La Festa de la Calçotada en imatges
Ja ha acabat l'edició de 2013 de la Festa de la Calçotada, i hem de dir que amb un èxit total d'organització, per la qual cosa no podem més que felicitar la Cambra de Comerç de Valls. Una gran feina. Fem un repàs del què ha estat aquesta festa...
S'han dut a terme els ja tradicionals concursos, i aquests han estat els resultats: Adrià Wegrzyn ha guanyat el concurs de menjar calçots, Jordi Rovira el de productors, i Judit Banús el de fer salsa de calçots. Però, la que nosaltres considerem la foto dels concursos és aquesta:
Aquesta noia es diu Susana, i és de Càdis. Ha vingut de Càdis per presentar-se al concurs de menjar calçots, i ha estat l'única concursant femenina d'aquesta edició. Ens va semblar tan valenta, que ens vam presentar, i vam fer-li una mini-entrevista. Des d'aqui la nostra felicitació, Susana, i esperem veure't molts anys per aquestes contrades.
Pregunta: Susana, vens de Càdis. Com vas saber d'aquest concurs?
Resposta: Doncs cada any segueixo la Festa de la Calçotada, perquè m'agraden molt el calçots de Valls, crec que és una delícia, i enguany m'he animat i he dit “som-hi”.
i has vingut expressament de Càdis per a concursar?
Si, si. (somriu).
Dona'ns un consell per a la propera edició del concurs de menjar calçots.
Que vingui tothom, i que s'animin més les dones. Que no tinguin por de competir contra aquests homes, perquè podem amb ells.
Hi hay un altre concurs aquí que es diu “La Reina del Calsot”. Et podem apuntar nosaltres?
(riu) Em sembla que ser la Reina del Calsot seria massa, però endavant, apunta'm.
Moltes felicitats per venir a participar. Ens has deixat impressionats.
Moltes gràcies a vosaltres, i ens veiem l'any vinent.
Susana ha quedat en la 21a posició de 22 participants. Dos d'ells eren japonesos, i un era anglès (de Manchester). Ella ha menjat 87 calçots que pesaven 765 grams. També sortirà al programa de la televisió japonesa WARATTE KORAETE.
L'assistència a la Festa de la Calçotada ha estat fantàstica. Moltíssima gent es passejava pel centre de Valls, i també pel mercat del calçot que havia al Paseig de l'Estació. A la Plaça del Pati hi havia molta expectació degut a totes aquelles paradetes de calçots, sales, vins, etc. Ha estat increíble. A continuació trobaràs una web amb una petita galeria de fotos que no et pots perdre.
Galeria de fotos de la Festa de la Calçotada
Un altre detall molt important és la internacionalització de la Festa de la Calçotada. Entre els participants, un home de Manchester, i també un reporter de la televisió japonesa Nippon Television, que va venir acompanyat del seu equip per fer un reportatge sobre la calçotada, i que s'emetrà en el prime-time de la televisió japonesa.
Una edició més, i un nou èxit de convocatòria, participació i organització. La propera se celebrarà d'aquí a un any: el 26 de Gener de 2014.
| |||||
* Te enviaremos un resumen del libro con 4 recetas.
|







